Update KB951847

JeePee
13 Feb, 2009 15:08

Ik krijg met geen mogelijkheid de volgende update geïnstalleerd: KB951847 Microsoft.Net.Framework SP1 en family update 86. Na 20% blijft hij ‘hangen’.

Hoe los ik dit op en is deze update belangrijk?? (Windows Vista)

Bewerkt 13 Jun, 2010 16:21
Tijmen
13 Feb, 2009 15:22

Tja, dat zou ik eigenlijk ook niet weten.

Het is wel Essentïeel, en dat zijn dus Belangrijke Updates, die je wel moet installeren.

Nelleke
13 Feb, 2009 15:35

Doet het bij mijn ook niet

JaapTon
13 Feb, 2009 15:54

Als je geen foutmelding krijgt, laat hem dan eens (lang) staan, kijken wat er gebeurt.

JeePee
13 Feb, 2009 16:20

Heb ik al geprobeerd, maar er gebeurt verder niets.

Ed1960
14 Feb, 2009 11:48

Ook ik had dat probleem, computer heeft de hele nacht aangestaan, maar er gebeurde niets.Ook geen foutmelding.

Ik heb hem toen zelf gedownload van de microsoftsite.En zo geïnstalleerd.

Dat werkte wel.

Harry (O)
14 Feb, 2009 12:38

Dat probleem heb ik met update KB952069. Deze al tig keer geinstalleerd maar het blijft terug komen als nieuw te installeren bij automatsch update. Ook geprobeerd bij microsoft maar ook daar blijft hij terug komen als essentiele update. Het staat nu al maanden gemarkeerd als update advies bij automatisch update. ik krijg het niet weg

ed1960
14 Feb, 2009 12:53

Bij mij bleef nadat ik KB951847 had geïnstalleerd, deze ook iedere keer terug komen bij de automatische updates. Maar hij stond gewoon bij de geinstaleerde software.

Dus ik heb bij deze update aangegeven ,update verbergen. En die staat nu in het rijtje verborgen updates herstellen.

Bouteille
20 Feb, 2009 10:04

Ik heb op mijn 2pc's problemen met Windows update. Ze hebben volgens mij allemaal te maken met deze update.

Heb via support hulp van Microsoft gehad. Ze hebben mij een tooltje gestuurd dat ‘iets’ opgekuist heeft. Ik krijg de update nu terug voorgesteld maar ze zeggen dat ik hem moet verbergen dus niet installeren.

Ik lees in de uitleg dat het gaat over een update voor NET Framework 2.0,3.0 maar betwijfel ten zeerste of ik dat op PC heb. Kan het in elk geval niet vinden en kom bij Microsoft niet te weten waar het te vinden zou zijn.

mike :)
14 Mrt, 2009 16:12

hallo iedereen

ik heb de update kb951847 nog niet geinstalleerd op mijn windows vista en ik stel me de vraag aan jullie of het nodig is om deze te installeren?? ik ben maar en gewone computergebruiker en heb de indruk dat microsoft er soms een serieus boelke van maakt met hun updates . ik zit soms meer bezig met problemen op te lossen dan ervan te genieten en gebruik te maken van mijn computer en blijkbaar ben ik niet de enige ; alvast bedankt

groetjes mike