ad-aware verwijderen

silly1
13 Mrt, 2009 21:01

Ik heb een Toshiba laptop met daarop vista home. Ik heb geen virus echter mijn cpu is 100%, terwijl ik niks doe. Hoe kan ik dit omlaag brengen?

(was de vraag)

Ben erachter dat ad-aware de oorzaak is Nu wil ik ut verwijderen maar dat lukt niet. Ook in veilige modus lukt niet Kan iemand mij wellicht een tip geven

Bewerkt 11 Nov, 2010 14:42
Jos H
13 Mrt, 2009 21:07

Mogelijke tip van Huib op het antivirusprikbord.?

De Ad-Aware Free Anniversary Edition, deze zet een realtime scanner aan en zal voordat je deze kunt verwijderen eerst uit gezet te worden en wel rechts onderin met je rechtermuis, 1 klik en dan op Ad-aware afsl klikken.

C.
25 Mei, 2009 18:00

Hi silly1,

Misschien dat je dit programma eens kunt proberen. Heb begrepen dat het goed werkt.

adware verwijderen

Mvg,

C.

Huib
25 Mei, 2009 20:09

Gewoon rechts onderin met je rechtermuis, 1 klik en dan op Ad-aware afsluiten klikken;)

Waarom onnodig (onveilige) programma's installeren terwijl het op een normale manier kan:S:S

Groetjes Huib:)

guido
11 Nov, 2010 09:20

ik wil ad-aware verwijderen hoe moet dit

Jos H
11 Nov, 2010 09:25

Wat Huib schreef, rechtsonder afsluiten en via configuratiescherm ,software verwijderen.

fazantje
11 Nov, 2010 14:42

En daarna nog vanuit: C - program files, de lege map Ad-aware (Lavasoft).

Nog verstandiger is om daarna het programma Ccleaner er over heen te halen.

Deze haalt dan nog diverse registersleutels weg die zijn blijven staan.

Download Ccleaner vanuit de volgende link:

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Klik rechts boven in op: Download latest version.

Je krijgt nu een scherm waar je niks mee moet doen, want de exe komt als pop up tevoorschijn.

Sla het bestand op op jou bureaublad.

Als je deze opgeslagen hebt, dubbelklik op die exe en de installatie gaat beginnen.

Er kan niets mis gaan, gewoon volgen wat er staat.

Als Ccleaner is geinstalleerd, zal ie vragen om het programma te openen en sta dit toe.

Voor een redelijk goede uitleg van Ccleaner zie:

http://www.wurksjops.nl/ccleaner/

Laat het programma gewoon draaien zoals ie is geinstalleerd.

Succes,

Huib;)