Wanneer krijg ik mijn belastinggeld terug?

Dit jaar heb ik voor het eerst (ik ben 18) belastingaangifte gedaan via mijn notaris. Bij volledige acceptatie krijg ik iets meer dan 300 euro terug van de belastingdienst, lees ik in de brief die ik van de notaris kreeg. Wanneer kan ik dit geld op mijn rekening verwachten, of moet ik hiervoor zelf nog iets doen? Op de brief staat dat de aangifte succesvol naar de belastingdienst is verzonden op 20 maart.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als men voor 1 april aangifte doet, wat bij jou het geval blijkt te zijn, wordt het geld in juni overgemaakt. Daar hoef je niks voor te doen als je rekeningnummer bij de belastingdienst bekend is.

Vergeet niet de notaris te betalen... ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Iedereen die vóór 1 april aangifte heeft gedaan krijg bericht van teruggave vóór 1 juli. Vaak heb je dan ook gelijk het geld op je rekening staan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
inderdaad , een berekening van je teruggave.
dat hangt ervan af .
ik had ook nooit aangifte (dit jaar voor het eerst) gedaan en kreeg die van 2006 en 2007 ongeveer na 3 maanden op mijn rekening gestort (kwam wel apart overigens)
eerst iets van 300 en een maand later rond de 900.
maar normaal komt het in juli zo op je rekening.